میں پاکستان سے کیوں محبت کرتا ہوں

میں پاکستان سے کیوں محبت کرتا ہوں



وطن سے محبت ایمان کا حصہ ہے۔شیکسپیئر کہتا ہے۔"جو ملک سے محبت نہیں کرتا کسی چیز سے محبت نہیں کر سکتا."پاکستان سے محبت ہماری ہڈیوں میں رچی ہوئی ہے کیونکہ یہ بہت سی قربانیوں کے بعد بنا تھا. یہ محبت کسی بیانیاں دعوے سے باہر ہے۔لیکن دلیل کی خاطر میں چند ایک موثر اور منطقی دلائل دوں گا۔

میں نظریہ کی وجہ سے ملک سے پیار کرتا ہوں۔نقطہ نظر،خیالات،عقائد اور اصولوں کا سیٹ ہوتا ہے جو کسی ملک کے لوگ زندگی میں اپنانا چاہتے ہیں۔ہم مسلمان ہیں۔  ہمارا نقطہ نظر اسلام ہے۔اسلام مکمل ضابطہ حیات ہے۔یہ انسانی رویے کے تمام پہلوؤں کا احاطہ کرتا ہے۔ہندوستان میں اسلام صرف ایک مذہب کی شکل میں باقی رہ سکتا تھا  طرز زندگی کی شکل اختیار نہیں کرسکتا تھا۔اپنی زندگیوں میں اسلام بطور طرز زندگی  لاگو کرنے کے لئے ہم نے پاکستان حاصل کیا۔پاکستان حاصل کرنے کے لیے ہمیں بہت سی قربانیاں دینا پڑیں -ہمارے بہت سے لوگوں نے جانے قربان کردی - ان کے رشتہ دار اور جائیدادیں کھو گئی -اور اس طرح سے پاکستان وجود میں آیا -ہیوایس کہتا ہے۔"ملک کی خاطر جان سہانی اور خوبصورت بات ہے."

پاکستان خوابوں،خوشیوں،جذبات اور چاہتوں کا علاقہ ہے - یہ عظمت اور شان و شوکت کا علاقہ ہے - یہ سبزے،ریتخوشیوں کھیتوں بلند پہاڑوں بلند درختوں مختلف قسم کے پھولوں ادنیٰ میمنوں اور سنہری چڑیوں کی زمین ہے ہے - ہمارا ملک زمین کے مرکز میں جڑے ہوئے ہیرے کی مانند چمکتا ہے  پاکستان ہی وہ ریاست ہے جو اسلام کی بنیاد پر وجود میں آئی ۔ یہ امن پسند ملک ہے ۔ اس کے عوام اللہ کی برتری بھائی چارہ اخوت مساوات اور فطری محبت پر یقین رکھتے ہیں علاقے میں امن کا نقیب ہے  - یہ دنیا کے دوسرے ملکوں کے ساتھ دوستانہ تعلقات قائم کرنا چاہتا ہے  -یہ واحد اسلامی ریاست ہے جس کے پاس ایٹمی طاقت ہے ۔ یہ دنیا کی  ساتویں ایٹمی طاقت  ہے یہ اسلام کا قلعہ ہے  -یہ اسلامی ممالک کو سیاسی اخلاقی اور مالی امداد دیتا ہے  -یہ معدنیات کے میدان میں خود کفیل ہے ۔ اس کے پاس بہت اچھا میزائل اور نیوکلیائی تحقیقی پروگرام ہے -میں سچا محب وطن ہوں -میں اپنے ملک کو عالمی برادری میں معزز دیکھنا چاہتا ہوں ۔ یہ لاثانی سکولوں کالجوں اور یونیورسٹی کا علاقہ ہے - جہاں میں نے تعلیم حاصل کی ہے -یہ ادارے ڈاکٹر عبدالقدیر اور ڈاکٹر عبدالسلام جیسے عظیم لوگ پیدا کر رہیے ہیں ۔

میں اپنے ملک سے پیار کرتا ہوں ، کیونکہ میں یہاں پر پلا بڑھا ہوں -میں اپنے ملک کی پیدا کردہ چیزیں کھاتا ہوں -میں اس کی زمین پر کھیلتا ہوں اور فطرت سے رازونیاز کرتا ہوں ۔ مجھے پاکستانی ہونے پر ناز ہے اس سے محبت نہ ہونے کا مطلب خود سے بھی محبت نہ ہونا ہے ۔ مذکورہ بالا عناصر ملک کے لیے محبت ابھارنے کا ذریعہ ہیں مجھے حقیقی ناز ہے ۔اللہ تعالی  پاکستان کو کسی بھی قسم کی مصیبت سے بچائے۔


*

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post